Veel gestelde vragen

Vanwege de hoeveelheid vragen die wij binnenkrijgen, hebben wij een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen. Heeft u een andere vraag of is uw vraag niet voldoende beantwoord, dan kunt u ons altijd bereiken via het contactformulier.

Bestellen & betalen

Hoe kan ik bestellen?
Online bestellen kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Telefonisch bestellen kan van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00u.

Hoe gaat het bestelproces in zijn werk?
Ons bestelproces bestaat uit verschillende stappen. Aan het eind van dat proces wordt expliciet gesteld dat met een druk op de dan getoonde link, de bestelling wordt verstuurd. U krijgt de totale prijs duidelijk te zien voordat u de bestelling verstuurt. Als u niet akkoord gaat met deze kosten, kunt u de bestelling alsnog kosteloos annuleren.

Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb bevestigd?
Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u van ons een e-mail met daarin de bevestiging en uw bestelgegevens. Heeft u binnen 24 uur niets van ons gehoord, neem dan even telefonisch contact met ons op via (073) 760 01 28

Kan ik het hele jaar door bestellen?
Ja, u kunt het hele jaar door bestellen. Online bestellen kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Telefonisch bestellen kan van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00u.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden? 
I-deal of contant bij het bezorgen aan de chauffeur.

Leveren jullie ook aan verenigingen? 
Jazeker, wij leveren ook aan verenigingen.

Tot hoeveel personen kan ik maximaal bestellen? 
Er is geen maximaal aantal personen.

Kan ik voor vandaag nog bestellen? 
U kunt in principe tot 2 dagen van tevoren bestellen. Eventueel is bestellen voor een kortere termijn na telefonisch overleg nog mogelijk. Bel ons dus even voor de mogelijkheden op (073) 760 01 28!

Kan ik nog iets veranderen aan mijn doorgegeven bestelling? 
Dat kan tot 2 dagen voor uw feest. Dit kan alleen telefonisch via (073) 760 01 28.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Dat kan tot 4 dagen voor uw feest. Dit kan alleen telefonisch via (073) 760 01 28.

 

Leveren, bezorgen & bewaren

Wat zijn de bezorgkosten? 
Wij bezorgen gratis in een straal van 50km rondom postcode 5253 EA. Buiten dit gebied bepalen wij de bezorgkosten in overleg met u. Wilt u weten welke gemeenten binnen ons bezorggebied vallen? Neem dan gerust contact met ons op.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Wij weten 1 dag van tevoren vanaf 14.00u de verwachte tijden van het bezorgen/ophalen. Als u via internet heeft besteld en uw e-mail en/of gsm-nummer heeft doorgegeven, krijgt u van ons een email en/of sms. Heeft u telefonisch gereserveerd, dan geldt voor u hetzelfde. U krijgt te allen tijde van ons een sms en/of e-mail. Heeft u niets doorgegeven of heeft u om één of andere reden nog niets van ons gehoord, schroom dan niet om ons even te bellen op (073) 760 01 28.

Kan ik een tijd afspreken waarop jullie komen bezorgen?
Wij proberen te allen tijde rekening te houden met uw wensen. Laat het ons tijdig weten via het opmerkingenveld bij uw bestelling of telefonisch via (073) 760 01 28, zodat wij onze route daarop aan kunnen passen. Wij kunnen helaas geen garantie geven voor een specifieke doorgegeven tijd.

Bezorgen jullie ook op zon- en feestdagen?
Ja, wij bezorgen ook in het weekend en op feestdagen, met uitzondering van Eerste en Tweede Kerstdag en Nieuwjaarsdag.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Wij leveren uw bestelling in koelboxen aan. Zet deze koelboxen thuis op een donkere en koele plaats, zodat de kwaliteit van uw gerechten optimaal blijft.

Hoe bewaar ik de producten? 
Wij leveren uw bestelling in koelboxen. Zet deze thuis op een donkere koele plaats. Zo blijven uw producten vers totdat u gaat beginnen met de barbecue of het buffet.

Bezorgen jullie ook op campings? 
Ja, wij bezorgen ook op campings.

 

Wat is er inbegrepen?

Wat is er inbegrepen bij jullie barbecues en buffetten?
Bij onze barbecues zijn onder andere stokbrood, huisgemaakte salades en sauzen inbegrepen. Klik hiervoor op de barbecue of het buffet van uw keuze.

Maken jullie de BBQ ook schoon? 
Ja, wij maken de barbecue voor u schoon!

Moet ik het serviesgoed afwassen? 
Nee. De afwas doen wij voor u!

Moet ik nog iets extra’s betalen voor het verbruikte gas/kolen? 
Nee, dit zit inbegrepen in uw pakket.

 

Vegetariërs/ gluten- en lactosevrije diëten

Ik ben vegetariër. Kan ik dan ook bij jullie terecht? 
Jazeker! Wij beschikken over een heerlijk vega-pakket voor de barbecue. Daarnaast kunnen wij hier uiteraard ook rekening mee houden bij de samenstelling van uw buffet. Geef dit aan via het opmerkingenveld bij uw bestelling of neem contact met ons op via (073) 760 01 28

Ik heb een dieet. Kunnen jullie hier rekening mee houden?
Jazeker! Onze chefs stellen graag een speciaal diner voor u samen, bijvoorbeeld gluten- of lactosevrij. Geef dit aan via het opmerkingenveld bij uw bestelling of neem contact met ons op via (073) 760 01 28

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Nog vragen?

Meidoornstraat 3
5253 EA Nieuwkuijk
Telefoon: (073) 760 01 28
E-mail: info@BrabantChefs.nl

Naar contactpagina

Zelf de ingrediënten van uw feest samenstellen?

Samen met u stellen we de ideale ingrediënten voor uw feest samen.